Sunday, October 7, 2012

terima kasih ya allah

alhamdulillah...
selepas berjaya mendapat biasiswa dari kementerian pengajian tinggi, sekali lagi permohonan tajaan aku berjaya..sangat-sangat gembira.alhamdulillah..alhamdulillah..so,setiap minggu memang aku kena balik untuk uruskan dokumen-dokumen yang diperlukan. cukup rasanya untuk kajian dan makan aku di luar.memang lah aku sudah punya suami. tak salah kiranya aku mengurangkan beban suami. boleh juga kami menyimpan untuk menyambut bakal zuriat kami.insyaallah awal tahun depan.
 alhamdulillah juga sebab dah selesai proses pengubahsuaian bilik. tambahan bilik tidur. tak kan nak post gamba bilik tidur kan..ia adalah privacy kami.memang penat.rasa nak patah pinggang sebab semalam, lepas sampai je dari jodoh..suami teringin nak makan sup ayam.buatkan sebab kesian suami drive sorang-sorang sedangkan aku membebel kat sebelah.hihi.. suami siap warning supaya tunggu dia bangun tidur.baru proses mengemas boleh dibuat.nama pun orang degil kan.suami tidur,aku senyap-senyap keluar dan cuci kereta aku.lepas tu aku cuci bilik.suami dapat tau..makan bebelan la kan.hihi..
hari ni pula aku dan suami mengemas bilik yang lama.hadui..pening kepala tengok barang sampah suami..2plastik hitam besar sarat dengan sampah baang-barang suami..sabar jela kan.
sedang aku kepenatan.biasala..habuk itu bolehmenyebabkan aku tak boleh bernafas.rehat atas katil (lupa..semalam curi-curi makan kacang..kena attack la)..so..sementara encik suami mengemas..aku layan feeling ala-ala mem besa dalam bilik.bila dah siap kemas..mak aii..suprise sebab ade gamba aku kat meja solek la.kat tempat charger la..hihi..takut rindu bila aku balik la tu..hihi..mumy pun rindu dady tau..sedih pula sebab esok nak berpisah..berpisah seminggu rasa cam setahun.hihi..hebat kan penangan cinta selepas nikah.tersangat indah dan halus perasaan tu. alhamdulillah sebab allah menguji kita.terima kasih ya allah atas rasa kasih yang diberi.rasa cinta kepada suami..ya allah..aku harus kuat untuk suami..untuk anak kami.
esok pagi ade chekup baby dan fully medical chekup untuk aku.doakan kami ya.. mata pun dah berat..cukuplah sampai sini..saya undur diri..salam

No comments: