Monday, October 8, 2012

Aku dan hari ini

Salam.
Hari ni penat sangat sebab awal pagi ade chekup baby.subhanallah..dengar bunyi heart beat baby..kemudian scan.nampak..tapi masih tak tahu jantina.habis je chekup..terus pergi buat medical chekup.doktor masih membebel..hari ni result darah tak best.sbb dari 13 turum ke 11.7  hehe..amek kau..dapat stok bekalan ubat.hmm..
Selesai urusan,balik rumah ambil kereta dan drive ke ukm.hantar kereta sebab dah tak tahan.tapak kaki sakit dan bengkak akibat berjalan..berdiri.mungkin sebab aku ni juga penghidap talasemia..hmm..sebab tak larat nak berebut naik bas dan berdiri.mungkin perut aku kecil.so tak ada yang perasaan aku mengandung.tak pela. . .sabar jela.oh ya..suami follow sampai ukm.kemudian aku balik semula ke seremban sebab nak uruskan dokumen tajaan tu.insyaallah mingu depan aku balik lagi untuk 2 lagi tajaan yang lain.doakan aku berjaya ya.
Lecturer iaitu ketua fac pulak suggest aku terus sambung phd.ermm..bersedia kah?insyaallah akan difikirkan. Oklah.esok ade class pagi.kena bagun awal sebab nak kejar komuter.
Gud nite..salam

No comments: