Monday, March 4, 2013

Hati seorang ibu

Salam
Alhamdulillah..masih ada peluang untuk menUpdate blog yang belum tentu ada pengunjung.ahaks..ada ku kisah?yang penting kepuasan untuk diri sendiri.
Benarlah kata orang.kasih ibu tiada tolok bandingnya.bila dah menjadi ibu baru tahu perasaan tu.bayangkan lah.aku ni memang stok penggeli.bila budak kecik poo poo.aku akan autometik boleh detect budak tu membuang.padahal orang lain rilek je.bila dah jadi mak budak.autometik penggeli tu hilang.bila baby kau tak poo poo.punye lah risau bagai nak rak.siap menGoogle la pehal la baby aku ni tak mau poo poo.punya la gelabah puyuh si ibu sampai nak bawak pergi jumpa doktor.bila anak tu dah poo  poo..si ibu or Aku la kan.akan senyum riang gumbira macam dapat award.apakah mama kau ni baby?hehe..see..nampak tak..
Paling seronok ialah apabila kau tatap muka anak kau or saling berbalas pandang.ya allah..sejuk aku rasa.rasa cam ada air terjun mengalir.sukar nak digambarkan.terima kasih ya allah atas nikmatmu ini.aku janji akan mencorakkan anugerah yang kau beri dengan sebaiknya.insyaallah
Esok dah mula nak ke kelas.mesti hati ni rindu pada sikecik.mesti rasa xsabar nak balik ke rumah..nah.ku tepek cikit wajah pengarang at8 jantung ku..si penyejuk hati.penenang jiwa


No comments: