Tuesday, November 19, 2013

Yes..i want my mum back

Hmm..berat rasa hati ini nak meluah..rasa macam tak percaya tahun depan masuk 5 tahun bonda pergi..
Rasa macam tak puas peluk cium bonda
Rasa sekejap je masa berlalu
Rasa dunia kejam kerana aku kehilangan bonda tanpa sempat dia melihat kami adik beradik berjalan atas pentas dengan ijazah yang diterima
Rasa cemburu bila melihat hubungan ibu dan anak
Aku bangga bonda pergi dengan aman
Impian bonda untuk anak- anak bonda menguruskannya tertunai walau terpaksa menunggu aku
Itu amanat arwah..kata abah
Alhamdulillah
Kalau dapat ku putar masa kembali
Aku takkan jadi anak yang degil..yang belajar jauh darinya..
Ruginya aku..
Masih aku ingat..saat memandikan dan mengkafankan
Aku cakap dalam.hati..
Mak..bangun mak..ina taknak mandikan mak.nanti mak lemas..mak..buka mata mak..anak mak dah balik..ina taknak belajar jauh lagi..ina nak mak!!!

Kala aku taip ni..hati sebak..tanpa sedar airmata turun seperti hujan..
Mak..tenangla mak disana..hanya doa yang ina mampu kirimkan.. In shaa Allah..ina akan tunaikan hajat mak..

No comments: