Thursday, October 11, 2012

Banyak yang perlu dibincangkan

Hmm..tak sabar jumpe encik suami.esok selepas kelas,ambil suami di stesyen ktm ukm.sebabnya nak hantar kereta ni balik seremban untuk servis.yela.tiba-tiba hari no 3x mati enjin.haruslah takut kan.
Aku dah dapat block date untuk field work.2-4 nov insyaallah akan ke nusajaya buat kajian.ni pun tadi dapat peta.nak buat predict impact untuk projek di melaka.minggu depan ada 2 SIA or social impact assessment nak kena hantar.haduii.. Lagi dapat berita akan ke tasik chini untuk kajian. Kajian di langkawi pula tak tahu la bila tarikh keluar.
Lagi esok prof nak tanya mengenai akta 172.matilah aku tak habis study lagi.perancang bandar dan desa.pening-pening.
Hmm..ada lagi.oleh sebab penyakit aku.ade potensi aku akan menjalani op.baby..kt xnak op kan?kt kena kuat sayang..so..bulan depan mungkin doktor akan check lagi.harap semua baik ya.sebab bulan depan jadual penih dengan field work.aku kena alert dengan appoinment aku dengan doktor.ya allah..kau permudahkanlah segalanya bagi ku..


No comments: