Wednesday, October 3, 2012

Suh huby msok mesin bsuh

" pepagi masuk pejabat suami.nak jumpe pengarah dia.pastu bergegas g kelas pulak.dah pergi..prof kat penang.tgok struktur jmbatan penang..haduuii..ponet je de bgogas hah.makan 2biji kacang.terus dada sakit.hah..tu la.dogil.tak mulih makan kacang nak jugak.nasib xsesak nafas.siapa nk bg i cpr??hehe..nasib badan la kan.aku mang tak boley mkan kcang skrng.mest auto gear sesak nafas..sakit dada tu secara berpakej datang..ok2..meh sambung tajuk diatas.ni berkenaan denhan kiriman sms..korang baca jela ue.
"cayang..nant lik kije tanggal sume.pastu msok mesin basuh tau.huny nk mand n solat dlu".

Tu mesej aku hanta kat huby mase aku terkocoh balik dari kuliah.penat kau.sampai salah anta ayat mesej.
Lepas tu ak anta second mesej dan bgtau camni :

"bukan cayang tau.tap baju koto stokin dan sewaktu dengan nya"

Haa..gelak kan aku la tu. Gggrrr...

Ni kes masa huby aku ambil aku kat stesyen ktm.ak kan nantok..ak msj dier.. :

"tiroi..tiroi..next stesyen labu..
Labu..labu..mind your own step"

Laki aku reply masa ak ckp dh dekat seremban : "mana cayang ni?b da bjemur cam ikan kering nih"

Spontan teros aku gelak..aikk.huby ak naik keta.tu pun da jadi ikan kering ke?tetiba kat kepala terbayang suami dijemur cam ikan kering tepi pantai..hahaha..gle sengal ubi aku pk kan?maaf en suami..

No comments: