Monday, March 11, 2013

Produk tanamera

Salam..
Aku nak review sikit barang produk tanamera yang aku pakai sepanjng berpantang ni.mula-mula aku nak beli set tanamera postnatal.tapi sebab nenek suami dah ada brang macam bengkung.ubat dan herba-herba.akhirnya aku ambil keputusan beli brown formulation soap dan femenin herbal wash.
Pakai sabun tu..best sangat.sangat puas ati kau.sabun ni rasa mengerutu dan cam betul-betul rasa sel kulit mati tertanggal.gosok2 1badan.fresh.rasa aku nak beli lagi.tapi agak payah sikit sebab kena beli kat laman web ni
Www.tanamera.com tapi kos shipping agak mahal.rm12 tapi ada alternatif lain.boleh pergi ke outlet tanamera yang ada di central market atau di Bukit bintang.aku beli online je sebab aku malas nak naik komuter Or naik kereta ke kawasan-kawasan yang selalu jammed tu.tapi penghantaran memang cepat.puas hati lagi.yang feminin wash tu untuk bagi jahitan lepas bersalin tu cepat sembuh.alhamdulillah..hari ke 20 aku dah kembali ke ukm memulakan kuliah.hihi..



No comments: