Wednesday, October 3, 2012

Dari berempat tinggal berdua

Salam..
Hye..mood kelaut pulak.sebab?simple je..lecturer xinform class tak de.hmm..sabar jelah.lagi tadi dapat brita..cos yang aku ambil iaitu penilaian impak sosial dan sekitaran ni..dari 4 orang yang ambil..tinggal aku dengan chris je.sebabnya budak 2 orang tu tak sanggup nak ambil dan teruskan sebab susah.sebab mereka xde asas.
Nak cakap pasal asas.aku dengan chris pun bukan background dalam fizikal dan impak.mungkin sebab minat.sebab tu aku ambil.tak pela kan..reason mereka cakap aku lecturer..chris pulak tutor..hmm..ade kena mengena ye. Ya..aku kena kuat walau cos aku tak ramai berani nak ambil.bebudak 2 orang tu tuka cos ke pembangunan sosial.hmm..xpela.doakan aku berjaya habiskan cos yang aku ambil ni secepat mungkin dengan cemerlang ya.buat kementerian pengajian tinggi..terima kasih atas biasiswa yang di beri.aku yakin tak kan sia2 kan.insyaallah..

No comments: