Monday, August 27, 2012

Sarjana di ukm

Alhamdulillah..impian nak menyambung belajar tercapai.kali ni di ukm.aku buat master sains sosial major impak sosial dan sekitar.hope boley la bawak perut dan duduk untuk exam untuk sem ni.alhamdulillah..husband banyak support.aku try amek biasiswa.insyaallah aku mampu.
Memula masa aku apply..biasela mesti ade borang yang pihak ukm akan respon samada permohonan lengkap or tak berjaya kan..lama kot aku dok tunggu smpai berhenti berharap la konon kot2 tak dapat..sekali.mungkin rezeki anak kan..aku terus dapat surat tawaran dari ukm..lompat2 wa ckp sama lu..pendaftaran pon dekat 2k.nasib aku ade menyimpan dan huby pon bg duit utuk registration.syukur alhamdulillah..doakan aku berjaya hadapi kehidupan sebgai pelajar..ibu dan seorang isteri.buat suami yang dikasihi..terima kasih sebab tak jemu memberi sokongan dan galakan.insyaallah huny akan buat yang terbaik untuk sayang..

No comments: