Thursday, August 2, 2012

Hadiah dari allah

Alhamdulillah..hampir 3bulan in pregnancy.sangat2 teruja.semalam aku check dengan pakar..ya allah..sangat2 amazed..nampak baby dlm perut kat monitor.siap angkat2 kaki..nasib xtunjuk peace kat mumy..mungkin itulah yang dirasakan oleh ibu2 di luar sana yang pertama kali kehamilan.allah je yang tau saat aku nmpak baby kat screen.yela.masa 1st scan..xnmpak ape2..aku rse kecewa sangat.sekali kali ni..memang sukar nk percaya..alhamdulillah. Walaupun aku mengalami alahan agak truk..tapi aku sanggup demi baby ku..sayang..kamu kena kuat..walau mama sakit.mama still bertahan sebab kamu..mama nk anak mama sihat..sempurna akal dan fizikal..jantina mama xkish boy or gurl..ape yg allah beri..mama terima..mama janji..mama akan berikan ilmu agama supaya kamu menjadi anak yg soleh or solehah..walau mama xde..mama yakin dady akn jaga kamu sebaik mungkin..beri ilmu agama sebagai mana yang mama pesan.sayang baby ku..kuat..bertahan ye..mumy n dady lov baby..


No comments: