Monday, August 13, 2012

Ujian darah

Alhamdulillah..selesai juga urusan hari ni.ujian darah la.urin la.chekup breast..just xde wat ecg je.hari ni aku rse sihat je..hihi..pg tadi masa nak ambil darah.aku dengan muka selamba bg tagan kiri.budak yang nak ambil drah tu tgok tgn aku pastu siap ckp..da biase amek drah ye.aku angguk je.ak tengok je budak tu cucuk.dah sampai tahap xtakot kan.tap kesian budak nurse tu..puas dier cucuk2 tap tak dapat urat.rupenya urat aku dah hampir lunyai dalam erti kata da xley nk cucuk dh sbb tiap kali wat ujian darah ak mang bg tangan kiri.penyudahnye godek2 tangan yang urat dah tak cam urat darah.dapat jugak kan.tu pon staff nurse yg godek2..cucuk2 tgn aku.next month je dlm sminggu ade 3x apoinment n ujian yg nak kena buat.kali ni redha ak bg tangan kanan pulak.alhamdulillah result darah hari ni ak diparas atas 11 sbb sbelom ni penah smpai 8 or 7 bermakna hb xcukup la kan.doakan aku dan baby selamat dan dapat kekalkan prestasi kesihatan yer.sembang2 dengan doc n nurse td.pastu dorang siap xckp.awk pon pndai bc result kn.haruslah..ak pnh keja 6buln sbgai medical underwriter kn.mestilah tau bc n diagnose cecikit.hihi..ok lah.brhenti merepek.letih yang hamat sbb bnyk wat ujian today

No comments: