Friday, August 10, 2012

Aktiviti untuk hari ni n my family bertambah lg

Alhamdulillah..kt da berada di 10 malam terakhir ramadhan dan alhamdulillah setakat ni ak belom pernah lagi tinggal puasa.kt kuat kan baby..alhamdulillah juga walaupun sakit.masih kuat untuk menjaga puasa ni..mungkin baby ni kuat sbb tau mama dia tsk sihat.dah lama tak ambil ubat sebab aku harus menjaga kandungan ni..aktiviti bersama suami adalahenghidupkan malam ramadhan.kebiasaannye smpai pukul4 pg..tidur kejap kemudiam bangun bersahur.kadangkala kalau suami bz dengan function MB or PM..ak lebih suka mengaji bersama baby.sebenarnya kalau ak sujud..ak mengalami kesukaran untuk bernafas..tapi aku kena gigih kan sebab aku masih mampu nak sembahyang seperti biasa.kalau kes sebelum ni aku xmampu nk berdiri dan bangun..aku solat duduk je.isnin ni aku ade full chekup.risau jugak sebab lama tak makan ubat.tak cukup drh kan..dengan semakin kerap diserang sakit dada dan paling teruk adalah kalau aku penat..memang terbaringlah.ak paling tak suke muntah tapi boley menangis la menanggunh.so ari ni sebakul kain koto n baju opis kita xperlu nak mendobi ye.sebab aktiviti hari ni adalah shopping bersama suami,rashid dan ann kat kl.lokasi mayb d midvalley,da curve dan tak tahu lagi berbuka di mana.en suami telah mengeluarkan arahan pekeliling supaya tiada aktiviti memenatkan untuk si isteri pd waktu pg or tengahari..hihi..tima kasih en suami.hari ahad adalah hari berehat bg kami berdua..isnin checkup.hope everyytin ok..xnk dtahan yer.do pray 4 me n my baby..selasa kt akan mula mengemas ape yang patot dan 16hb..perak..here we comes..xsabar nak jumpe abah dan berkumpul adik bradik tersayang dan menziarahi makam bonda tersayang..syukur alhamdulillah sebab since last year family kami bertambah ahli.memula kakak kawen..then dis year dier beraya ngan baby..abah pulak tambah menantu dis year.mext year insyaallah bertambah lagi baby.from me n huby+my dad smbut menantu baru lagi coz next year weding intan n suffian..insyaallah turn hanum pulak...alhamdulillah.. Syukur sangat.ayoi i think blom prepared enuf utk jd huby org n adik bongsu si fara..sila tamatkan pengajian anda okehh...sekian

No comments: