Wednesday, December 28, 2011

bila hati berbicara

tajuk memang buat orang rasa menyampah kan..jiwang pon hade..ade aku kesah? haha... bila hati ni nak berbicara,banyak yang nak ingin ak sampaikan...rasa sedih pun ade..napela tahap kesihatan aku ni makin down..semakin membuatkan aku rasa ape la nasib aku nih..nak kawen,kenala sihat..ni tak..xkan la nak lemau atas pelamin yang shantek tu..hmm..kuciwa...tekak ni rase xsedap..offer la macam-macam yang sedap dan mahal..tekak ni tak nak pula..susah nak bernapas..suhu badan naik cam pe tah..kesian aku..sampai jumpe dua doktor..ni pun nak golek-golek pon tak selesa sbb sakit kena cucuk..yang tak tahan..mata aku membengkak sebab terlalu panas..kesian sungguh aku ni..dulu masa birthday dan raya pertama terlantarsebulan..ni nak kawen,tahun baru..aku pulak sakit..bukan main ko kan demam..xnak kalah..dekat dua bulan..kawan-kawan..tlng doakan saya..crius da xnak sakit nih...

No comments: