Wednesday, December 14, 2011

weding planer for free?? anyone?

salam...saya kembali semula...setelah menyepi..alhamdulillah..semakin sembuh..sembuh la sangat..sebenarnya petang tadi baru je selesai berjumpa doktor..ambil ubat bagai..ya...saya la insan yang terpilih kerana kekurangan darah..hehe...nak buat camna kan..check email..ade pulak la meeting sabtu nih...saba jela...hujung bulan akan kembali ke kg..bersama en kesyangan sebab banyak perkara yang perlu dibincang dan diselesaikan...mana nak tempah dewan,cari catering,itu ini..goodie bag...adui...berpinar-pinar la kepala saya kan...i need wedding planer..coz too many task to do...kerja kat office...xla banyak sangat..kenkadang je busy..but i lov my job..mane de office lik kul 4.30...office saye jela...perlu banyak berehat coz rite now saya masih tak sihat..but hope akan bertambah sembuh la ye..berbalik pd weding planer...ade ke wei..free boley x....haha...doc bertugas petang td...hiuuu...xsuka la saya...coz nampak sangat sibuk nk balik n habiskan shift dier...xpuas ati dengan cara dier chekup sy...ok la.daag

No comments: