Friday, January 13, 2012

persiapan perkahwinan

berseri-seri nampak? tegur staff dan juga bekas pelajar aku..hehe..alhamdulillah..syukur kerana berkat bersabar,restu dan doa yang tak putus-putus dari keluarga,sahabat serta pelajar..disaat aku sangat down..semua ada memberi sokongan..terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan.pelamin dah setel..baju pun.. cuma mungkin ada sedikit perubahan..nak sebut ke wei...kos baju dn pelmin 5k..mesti korang tak caya kan..betul..sume agak terkejut sebab mahal..dewan pun da selamat ditempah..catering juga done..deko meja pengantin done..goodiejuga done..pe lagi ek...tema rahsia ya..kad kawen pon insyaallah dalam proses tu..sangat kelam kabutla jugak sebab kena uruskan semua sendiri..alhamdulillah sebab sidia sangat mebantu..hmm..sibuk berblogging ni,sidia dah mula komen..yela.aku ni sangat suka berblogging..actually ini sebenarnya mengisi masa lapang..lapang la sangat kalau semua dah buat taik mata,aku je yang belom lagi..hehe..maap..masih tak sihat kan..tapi alhamdulillah dah beransur sembuh..sidia pun dok cakap..kalau kami ada anak..(gatal gler..blom ape lagi da cakap pasl anak)  yela..kalau anak tu suka bidang penulisan bagai,ulat buku and asyik membaca, tu semua ikut perangai mamanya..but if anak tu nanti amat tak suke mebaca buku tapi suke bidang-bidang yang cam vokasional tu..tu semua ikot perangai papa dier..yela..ikut jela ya..janji majlis kita berjalan lancar tanpa sebarang gangguan..amin

No comments: