Saturday, December 17, 2011

kondo

hye..ketika entry ini di post..saya sudah selamat masuk ke rumah baru saya..ya..ianya sebuah kondo..besarla jugak untuk saya tinggal seorang diri..3buah blik dan blik air..besar la kan..beserta ruangan kering dan basah...rumah ni empty je sebab saya hanya guna sebuah bilik je..ruang tamu hanya ada set sofa..dapur..memang kosong..hanya ada sinki serta cerk elektrik untuk sy topup air...saya membeli je..xmemasak kot sebab tiap mingu saya akan balik rumah kat seremban..badan pon stil tak sihat..hanya berehat..en syg pula sibuk dengan kursus...sminggu kalo tak sala..dis week baru pulang ke perak..tak tau nak buat ape..nk pegi mand kat swimim pool,da mand kat toilet sendri.next week baru bawa masuk tv bagai..buat masa ni en samsung tab la yang akan banyak berjasa kat saya..kt tengok thru youtube ok...hehe...penyakit ni tak mau baek ke..plisla sembuh..saya dok sorang ni.tak de sape nk jaga macam hari-hari sebelum ni..rase mengantok..sebab makan ubat kan...kt tdo dlu...

No comments: