Friday, December 2, 2011

terenganu trip

hola all...saje je nk update sikit...actually sy baru je balik dari trip ke terengganu...nama je kan atok dok terngganu...tapi saya nih jarang nak jejak kaki ke terengganu..our destination is kuala terengganu and kemaman...kami konvoi 2buah kereta..kami gerak sabtu lepas zohor..sebab saya bekerja half day on dat day...sy sowang je bunga..yang lain kenkawan tunang saya..ya allah...sangat letih kau..sampai around 8pm...jem yang teruk kat genting sempah...sampai je terus check in...saya blik sorang..sementara tunggu kawan of my fiance yang gurl utk duduk sebilik dengan saya..dan sesuatu yang tak disangka tejadi..lepas je saya check in,saya rehat dan mand...kami dok homestay..kawasan hutan..scary but udara segar..ok...berbalik pada cerita..sedang saya syok2 mand,da nak pkai baju,tetibe black out..bayangkan la kowang,dalam hutan,sorng2 dalam blik besa,xpkai baju lagi...mang crius sangat takut...menggigil wooo...sebab takot..tetibe kat kepala tbyang crite bbukan...ape lagi..meraba-ra ba cari hp..cal en tunang r...teros dier datang..cam superman...owh my hero..hihi..dier tunggu lua pintu blik,xde la takot kn..kenkawan dier pon dtg..hehe...ape ag,jd superman la my syg..hehe..

No comments: