Friday, December 16, 2011

doktor teman makan ubat?

hye...bertemu lagi...status terbaru,baru pulang dari jumpe doktor..agak sedap la kena cucuk bagai...siap doktor tunggu aku makan ubat...naseb la kau hensem doktor..haha...mule-mula saya g klink kesihatan je..pastu klinik panel..ni da melarat-larat la..ya..ade aneamia dan thalasemia..biasala kalo penin ke,loya ke,nk pitam ke..ni mang lembik la..nak buat keja kat office pon  redha jela...hari ni mang tak masuk office..walau ade meeting peenting...gle tak larat..mau dalam meeting ak muntah..pitam..xde nak terangkan ke pe..malam td pon masa teman en syg,dier da suh ak rehat sebab nampak sangat muka sakit...tgk muvie,ak tdo kot..xpenah dibuat ak tdo kalo tgk muvie..tu mang tunjuk betapa xsihatnye aku..makin dekat hari,makin kuat aku xsihat.doctor  bagi aku masa 3hari,kalo dalam masa tu aku tak ok...siap sedia la.sebzb dier tau ak xreti nk makan ubat,doktr tu mang tunggu aku telan ubat..huhh..xdpt nk lari dah...ni pon siap bekal ubat-ubat...lazatla sgt ubat tu kan..mak metua masakkan sup..ni pun sbb kna drip td,cucuk bgai,mkn ubat,mang ak tumbang la.kalah la.hehe...boley ke aku nk masuk kondo sensorang kalo sakit gni..takot xdlepaskn oleh sidia...hmm...kuatkan gak diri...xkan nak stil lembik..kena kuat ok...xboley give up...kena wake up...xmo ikot feeling...

No comments: