Tuesday, March 8, 2011

zalikha,lee hong,zuraida n fieza

nape aku wat entry pasal zalikha?? ika ni student aku dulu..kadang2 ting tong..tap aku xkisah..asal dier hapy..erm..tup tup dier da nk bertunang...olmost 1week aku stay ngn ika, lee hong, zuraida n fieza..bbudak ni la yg aku angkot nek keta merayap bersama...and sejak stay ngan dorang..macam2 perangai yang aku leh tgok..dorang sume anggap aku cam kakak dorang dan aku pon sangat2 sayangkan dorang ni..siap g men badminton..g mkan steamboat..lee hong ni lak mang cina..but she hav a pure heart..betol..dier sgt2 baek..fieza..nampak pendiam..but dier ley masuk kepala ktorng yang xbetol ni..bersidai segala bagai..ahaha..sume bajet aku ni student padahal aku ni lecturer..dorang r..selalu cakap..kalo kuar ngan aku..cam kua ngn vvip..sebab sume dok panggil cik..cik..pastu jumpa salam bagai..well..senang je..jadila diri sendiri dan tak hipokrit..tu la diri aku..zuraida lak..muke mang crius..tap kalo da kenal..hehe..crius..mang nk sangat hangout ngan dorang ag...agpon ktorng plan nk lik nek ketapi..tap aku lak terpaksa xg..sebab menanti result kat cni..sume..do pray for me..buat zalikha  or ika....
tahniah sebab menjadi tunangan orang..jgn wat pangai gler2 dah..pasni nk jadi isteri orang...wat semua..ika,fiza,lee hong dan zuraida..saya doakan awak semua berjaya..jgn kecewa dengan ape yang jadi sekarang..tap yakinlah..tuhan hanya igin menguji..disebalik kesedihan, kekecewaan..pasti adanya kebahagiaan menanti kalian..insyaallah...

4 comments:

arekymz said...

waaah.
pnah stay ngan student tu.
gerek seyh.
hehe.
:P

Rizqi mumy said...

haah..
best..rindu..
ni cam rase nk join g johor ngn dorang ramai2..

arekymz said...

oohhh..
nak g tunang tu eh?
apesal xjoin je.

Rizqi mumy said...

sebenrnya sy tunggu result sy..
tap..last2 pk..xkisah la pe pon kputusan test ari tu..sy redha jela..and sy da bgtau..sy join dorang..g nek ketapi..huhu