Saturday, March 26, 2011

bosan

tak..bukan bosan ngan dunia bloging ni..
juz rasa bosan dengan life sekarang..
ntahla..xbersyukur betul la aku ni..
sekurang-kurangnya aku patut bersyukur..
masih bernafas..masih ada keluarga dan insan-insan yang menyayangi aku..
semua  ni ujian yang sekadar untuk menguji..
sepatutnya aku kena kuat..
bukan mengalah..
putus asa..
rasa bosan dengan hidup...
hmmm...kalau la aku boley terbang sekarang... kemana-mana la...aku harap sangat aku dapat cont study..walo aku amek cos lain..sebab aku tak nak rasa kecewa seperti yang ada dalam ati aku sekarang..sekurang-kurangnya bila belajar..aku akan lupa semua..
pe jela yang aku merepek ni..allah dah bagi aku semua..tunjukkan semua..tapi nape aku masih tak menghargai peluang yang ada??? tanya pada diri...aku masih mencari jawapan..masih memerlukan masa..

No comments: