Thursday, March 24, 2011

xblaja sivik ko kan??

pagi-pagi lagi sytem wat hal..tengahari pulak..manusia lak wat hal ngan aku..tengahari...aku kluar r..sbb nak isi coin kat parking keta..ade r makhluk tuhan ni..before ni makhluk ni penah tegur aku..nanyi lagu jiwang2 utk aku..tap aku ignore je..maybe sebab aku ignore..ari ni mahkluk tu cuba tarik perhatian aku dengan campak putung rokok kat keta aku..wut da heck!!! keta aku tu ko igt rm3 bley dapat 10?? sebab tu r ko dok tepi tu..sebab xde sivik..tu r..allah bagi otak untuk berfikir..xsangka lak de yang kebodohan level yg semakin menurun sampai xley berfikir..aku mang xmaki ko kan??sebab aku malas..malas nk bertekak dengan orang yang xcerdik or ngan bahasa saintifik..BODOH..hambek kan..besa2 aku tulih...geram r..da r pagi-pagi lagi aku da saket pale..pas tu..bley gak aku pitam kan..hahh..aku da vomit masa pagi tu..ngan dizzy..mang pakej la..sampai skunk rase hangen je..ikot aty..xnk bwk keta..simpan je keta tu wat jerukk..

2 comments:

arekymz said...

hhuhhuhu.
meh sini keta tu.
bia sy lak yg gune.
hehehe.
:P

Rizqi mumy said...

erk..kamoo mne de lesen..huuhu