Friday, March 4, 2011

andai dia mengerti

title mang xley blah..kalo rase nk muntah..siyes..tu baldi de 2 ag..sila muntahla ya sebab aku akan menjiwangkan diri jap ag..acececeh...xde la...hmm..andai dia mengerti perasaan aku..aku rase lonely..lonerangers..wutsoeva la..perubahan demi perubahan yang aku nampak..kadang2 aku pk..aku ni stil wujud ke?? dier pasan x aku selalu ada untuk dier?? dan aku tau..dier pon ade untuk aku..tap masa wat kita sama2 berubah..aku xboley nak tamak..aku faham ngan komitmen keja dier..tap he should noe yang aku rase terasing dan sunyi..before dis, bnyak benda yg we share together..n dier ckp..jgn sesekali membuang kenangan manis bersama...tapi aku keliru..adakah dier akan terus menyayangi aku camna aku sygkan dier... hanya allah je yang tau aty ni kadang2 terluka ngan kelakuan dier..tapi aku pujuk aty..aku cuba redha..aku yakin yang dier tercipta untuk aku..allah bagi macam2 dugaan ni untuk uji aku..aku harap dier akan sedar..nape allah biarkan hub kami sampai ke peringkat ni..aku tau aku bukan manusia yang sempurna..tapi aku yakin..allah temukan aku ngan dier, berkawan..bcinta sebab kami ade chemistry dan smpai ke peringkat ni..sebab aku yakin, kehadiran dier menutup ketidaksempurnaan dalam diri aku dan begitulah sebaliknya..insyallah...
percaya atau tidak..dulu aku penah menafikan perasaan ini..tap kunfayakun..jika allah mengizinkan, walau aku menolak..ia nya terjadi atas kehendaknya..walau ape pun yang berlaku..aku harap dia mengerti yang aku amat memerlukannya untuk melengkapi hari2 yang mendatang..insyaallah..amin

No comments: