Monday, March 28, 2011

abah dgn fb+siblings wif fb =lov

abah aku da ade fb..terkejut future mom in law..hehe..my dad umo dlm 54hahaha..abah wat fb coz senang nak chat ngan anak-anak dier yang jauh..hihi..actually best gak abah ade fb..boley la sembang-sembang..aku selalu la gak chat ngan abang, kak ipar, adik aku..ni latest abah aku..my future mom in law suruh future dady wat fb..senang nak chat ngan bakal besan..hihi..lawak pon ade..babah2 berchat..tu tgok r..nant mest pak long ngan pak ngah pon chat ngan abah..betul abah cakap..abah suruh aku relax..abah pun de masalah sendiri..aku tak nak kusutkan fikiran abah sebab aku..aku tau ramai yang bimbangkan aku..especially keluarga aku..abang aku..usah cakap la..hari-hari akan tanya perkembangan aku..tadi, kak ipar lak tnya..aku ada masalh x..kalo de,cite kat kak long..adik aku pon..aku bersyukur sangat sebab ade keluarga yang memahami..ambil berat..mereka tau aku sengaja tak nak balik..mereka tau ku sengaja nak duduk jauh dari mereka sebab aku nak masa untuk diri sendiri..aku betul-betul tak nak susahkan family yang aku sayang..juz kadang-kadang aku tak faham..mengapa allah asik meguji kami.asek menguji aku..ya allah, jika ujian yang kau beri ini hanya sekadar untuk menguji,tabahkan la hati kami..permudahkanla setiap urusan kami ya allah..amin..

2 comments:

arekymz said...

xakan sia2 sesuatu musibah itu melainkan ada hikmah nye.
:)

Rizqi mumy said...

amin..
hehe..
sedang redha ni