Thursday, January 24, 2013

Suamiku..

Salam..
Kali ni nak cakap pasal suami.ye..suami kita tak sama..hehe.tapi aku bersyukur sangat dengan suami aku ni..ya..suami aku bukan ade master phd.bukan gaji puluh-puluh riban.dia hanya orang biasa.bukan punya kereta mewah menjalar.tapi dia punya hati yang tulus.yang ikhlas.tak pernah langsung tinggikan suara melainkan aku yang salah.dia akan meminta maaf dan memaafkan aku disaat itu jugak..
Ya..dia lelaki itu..dia imam solatku.dia bakal bapa kepada anak yang aku kandungkan.tak pernah langsung permintaan aku dia tak tunaikan.ya allah..terima kasih sebab kau hadirkan dia buatku..8 tahun..bermula sebagai kawan..tunang dan di ijabkabulkan sebagai suami isteri.walau suami aku tak sekacak suami-suami orang lain di luar.namun aku dah cukup bahagia.kami saling lengkap melengkapi.dia ada dikala aku jatuh dan bangun dalam menghadapi dugaan hidup.dia bagi aku sokongan dan menyokong aku dikala aku perlukan seseorang untuk menyokongku.dia sanggup berjaga malam untuk jaga aku sewaktu sakit.
Ya allah..aku pohon izinmu..berkatilah rumahtangga kami..panjangkanlah jodoh kami serta tetapkan hati dan keimanan kami kepada mu.jangan biarkan kami hanyut dengan duniawi.
Suami Muhammad Shariffuddin bin Saedin..terima kasih atas segalanya.huny akan jaga b.jalankan tanggungjawab huny sebagai isteri dan akan sentiasa menjadi isteri yang menjadi jambatan syg ke syurga.insyaallah..walau apa pun yang mungkin terjadi..huny harap b kuat untuk terima ujian yang allah beri pada kita. Cinta,kasih sayang yang ada tak pernah pudar malah makin mekar mewangi..

No comments: