Monday, January 7, 2013

Final exam

Salam..
Kala entri ni dipublish..aku masih kat ukm.paper exam bermula hari ni.nebess..huii..baby in my stomach.haha..xde buterfly la wei..hihihi..giler nantok..pukul6 baby dah kejut.excited g fac awal kau..padahal paper pukul10. Abaikan sebab memang nak ambil mood exam..ni bukan zaman degree dulu ye kanak2..now lagi mencabar..memerlukan knowlredge yang tinggi.cehh..ayat poyos nak meninggal..
Sebenarnya tak nak duduk bilik sorang2..merindui en suami.tiap2 malam terbayang..gila angau kot.xpe..dah halal kan..bukan aku je.baby dalam pewut ni pun rindu kat papa dia. So..jangan salahkan ibu mengandung ya.hehe..
Paper exam aku tiap hari ye.selasa sampai jumaat. Jumaat..hari yang tak sabar ditunggu..nak kemas barang dan terus chekout..tak nak pjj dengan suami dah. Melainkan dia outstation dan aku busy dengan fieldwork merata ceruk tempat kan..ni seminggu pun dah rasa cam ape tah..tak sama feel tu bila dah kaweng dan masa single mingle. Masa single..aku tak heran kot.ni dah jadi suami.lain wooo..tanggungjawab tu.especialy makan pakai suami tu.lagi aku dah hampir sarat dah 8bulan lebih ni.gigih jangan cakap la.
Ok lah..dari aku terus melalut-lalut ke laut..baik aku berhenti dulu..nak releasekan kepala sebelum masuk dewan exam.. Plis..do pray for me and my baby..
Ya allah..permudahkanlah segalanya bagi kami dan lindungilah kami dari perkara yang tidak baik..aminn..

No comments: