Tuesday, February 5, 2013

Bosan jadi orang sakit

Salam semua..syukur alhamdulillah sebab masih lagi berpeluang untuk berblogging.maafla sebab tak rajin nak pos cerita terbaru.sebab masih lemah.sebab pura-pura kuat sebab tak nak risaukan suami tercinta.
Alhamdulillah..adik aku yang tunang tahun lepas dah selamat jadi isteri orang.barakallah intan..aku balik hari.ya.bertolak seaeal 7.30 ke perak.sebab aku tumpang kereta pengarah yang ada jemputan di perak juga.ajak la sekali singgah ke rumah..lepas tu terus ke port dickson sebab suami dan pengarah ada majlis kat sana.tolong-tolong apa yang patut.aku duduk jela.tak kuasa nak jalan kau.dah 38 minggu.sampai rumah selepas maghrib.balik dari perak ke pd..kami sempat buat jamak kat masjid sungkai.penat jangan cakap la..
Ahad pula dalam pukul 7.30 gerak ke pd.program my beutiful malaysia yang dirasmikan oleh Menteri besar Negeri Sembilan.
Hari isnin..aku ade apoinment pukul 9 pagi.9.30 baru aku sampai.wat chekup semua..bayangkan..pukul 11.30 baru selesai.dah la belum breakfast.sakit jantung tunggu semua..aku direfer kepada 2orang doktor.alhamdulillah.tekanan darah ok.yang lain tak ok.nasib aku selamat.doktor nak wardedkan aku sebab malam tu aku tak boleh bernafas.check cik jklmn..lemah.nasib la aku bagitau mungkin aku tak cukup rehat kan.so doktor terima alasan aku
Semalam aku hanya melipat baju..basuh dan jemur baju..gosok baju en suami..pastu terlentang kau..terus dapat amaran akhir kalau tak huny call ambulan terus.hehe..nasib pagi ni suami ada program kat tampin.selamat aku.bukan apa..kesian aku tengok dia balik keje.pergi kerja awal pagi.tak sampai hati nak suruh dia buat kerja tu semua.jadi hari ni aku jadi budak baik.lepak atas katil bertemankan bantal busuk dan novel yang baru beli.rehat sebab memang tak sihat.aku yak sihat xpe.yang penting baby aku sihat.ok..sekian


No comments: