Tuesday, January 1, 2013

2012 dan 2013

Salam..
Selamat datang 2013. .tahun 2012 dah berlalu pergi..kenangan yang pahit dan manis..mostly banyak yang manis.alhamdulillah..mana yang pahit tu..kt jadikan pengajaran untuk menjadi lebih baik.
Tahun 2012..aku sah menjadi isteri kepada suami tercinta.punya kerjaya sendiri.namun allah merancang yang terbaik..aku sakit 3bulan dan tak sedar sebenarnya aku mengandung 3bulan.alhamdulillah..rezeki dari yang Esa. Suami suruh berehat dan jangan stress dengan kerja.ya..aku stress dengan kerja. Kemudian aku dapat tawaran belajar..alhamdulillah..rezeki.allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya..kemudian aku dapat tajaan dari kementerian tinggi.syukur sangat-sangat. Kemudian berita gembira lagi.dapat tajaan sara diri..dengan kandungan ni..aku belajar menjadi lebih matang.lebih menjadi isteri yang pandai uruskan suami.ya allah..terima kasih atas nikmat yang kau beri..
Tahun 2013..insyaallah..anugerah yang allah berikan pada kami..akan kami corakkan dengan yang baik.moga dengan kedatangannya mengubah kami menjadi suami isteri lebih baik.aku tak pernah meminta lebih kerana aku dah punya suami yang melengkapkan aku dan dengan kehadiran si kecil ni bakal melengkapkan lagi hidup kami.insyaallah.azam tahun baru..biarlah hanya allah..aku..suami dan baby yang tahu. Sebab aku yakin allah punya perancangan yang baik untuk kami.sebaik-baik perancang hanyalah allah yang Esa..

No comments: