Friday, November 2, 2012

6 bulan

Alhamdulillah..dah 6 bulan 3hari usia kandungan.makan pun semakin banyak.tak macam sebelum ni. Cuma sama je kalau nasi berlauk,memang lambat la nak makan.loya.tapi kalau yang bergoreng.habis je.hehe.. Demand anak aku ni.tak pela sayang..janji sayang membesar dengan sihat,cukup sifat dan sempurna.mama dan papa  dah cukup syukur pada allah..
Baby pun aktif..lebih-lebih lagi dalam kelas.kalau nak masuk pagi..lagilah.. Pernah aku mengantuk sangat..subuh baby tendang suruh bangun.terkejut mama tau.hehe..
Kerja report macam biasa lah.makin bertambah ada la.aku rasa memang sangat penuh dengan report.tapi aku suke..hehe..kesihatan alhamdulillah..aku memang kena kuat untuk baby tersayang.kalau sakit pun aku sanggup tahan.kejang kaki adalah perkara biasa.cuma sekarang ni makin kerap pula kuku bertukar warna..harap semuanya ok la sampai aku melahirkan baby ni..
Ok lah..kejap je aku menepek kat blog ni.banyak perkara perlu di dahulukan.sekian..

P/s: doakan kami ya.. ;)


No comments: