Saturday, November 24, 2012

Tak tahu nak letak tajuk apa

Salam..
Macam biasa aku kan pjj dengan suami.seminggu jumpa 2hari je.tu pun kalau masing-masing sibuk dengan outstation ke..buat fieldwork ke..tak jumpa la jawabnya..hari ni suami puasa sunat.mula-mula aku join jugak.sebab tak sahur.dengan mengandung.pukul1..rasa lemah dah.aku terpaksa berbuka sebab baby.tak kan la aku nak jual ikan kan?kesian anak aku ni.hihi
Minggu lepas aku dah sakit 3hari.terbaring tak bangun.bila jadi macam tu..suami aku lah..sedih muka dia.aku pulak jenis degil tahap maximum.aku tak nak duduk hospital.duduk wad.tolonglah.aku sanggup tahan sakit dari aku kena warded.gila tak gila aku kan.
Ni sakit dah datang balik.ya..salah aku jugak.biarlah..demi baby ni.aku sanggup tahan sakit.sebab kalau aku ambil painkiler..memang akan effect kat baby.ya allah..andai ini mampu menghapus dosa.aku redha.

No comments: