Thursday, November 22, 2012

Fieldwork

Salam..
Hai semua..lama tak post.setelah bercuti seminggu..kembali ke  ukm tercinta.haha. .cinta la sangat kan.cuti seminggu..misi nak buat kerja.last2 aku terbaring 3hari sebab sakit.hari ke 4 aku gigih kuatkan badan nak buat kerja.sedih sangat bila kerja terbengkalai.tak pelah.mungkin allah nak aku ambil kesempatan yang ada untuk berehat.hari terakhir cuti,suami bawa bercuti d thistle resort and spa.suami nak aku release tension.thanks suami tercinta.. Al-maklumlah..kelas aku sangat penuh.tugasan jangan cerita la.sampai satu tahap aku rasa tak kuat.dengan pengajian..sakit.tapi alhamdulillah..aku redha.anggap itu hanya dugaan kecil untuk menguji aku.semangat yang tak putus-putus dari suami tercinta.yang jaga aku..ya allah..terima kasih atas nikmat ini..
Berbalik pada cerita fieldwork..aku baru pulang dari fieldwork kat tasik chini.indah ciptaan allah..subhanallah..cantik tasik tu tau.aku pergi sana sebab melawat tapak projek pembinaan makmal.so,tugas aku adalah untuk buat report.tengok keadaan tanah,sampel air. Berlumpur kasut aku.maaf..safety boot xmuat.hehe..masih lagi gigih nak buat report.aku ada lagi beberapa report kena siapakn..pelan pembinaan medan selera..safety workplace report lagi.cekal tak cekal la kan..
Lepas ni akan ke langkawi untuk report mikrobiologi pula.lepas tu ke nusajaya johor untuk report.kali ini impak pembangunan.tau legoland?kat situ dan kawasan sekitar kena wat kajian.yang tu kena bentang report kat sana.
Lupa pula suami ajak pegi gambang.dia outstation.ok la kot.teman tap aku buat kerja aku lah.propasal beb..balik langkawi kena present. T.T  



No comments: