Thursday, June 23, 2011

travel ke IJN

pe kejadah nye travel ke ijn..xde tajok len ke??hehe..sebenarnya memang aku berada kat ijn..wat pe? saje jalan-jalan cari pasal..cuci-cuci mata tengok doktor hensem..kenyang kau..ramai lak tu..hihi..tapi yang xbest..bosan r..nak amek no..tunggu wt echo la.jumpe doc la..g byr la..amek ubat la..crius..aku saket pale sangat2..sebab sejuk..xtahan r...semalam aku lik kg..sebab rindu pada anak saudara aku la..si ayam goreng or naufal..lepas rindu kau..sehari je..sebab pagi tadi aku bergegas naek bas ke kl..kerana itu aku berada di ijn..tak tau nak cerite ape dah..tap heartspot ijn memang ohsem r..tap line celcom pulak xcantik kat new building..saba jela..ok la..da masa untuk tidur..ade gud news menanti disebalik cerita ini..later i story mory ok..daa

No comments: