Tuesday, June 14, 2011

jika saya tiada

jika saya tiadajika saya senyap
jika saya hilang tanpa khabar berita...
janganlah kamu bersedih..
kerana dunia ini persinggahan semata..
segalanya telah ditentukan...
jika saya tiada..
jangan dibuang segala kenangan yang ada...
jika saya senyap..
mungkin saya menyendiri dan ingin bersendiri...
jika saya hilang tanpa khabar berita...
janganla kamu mencari-cari...
cukuplah sudah segala yang telah allah beri..
janganlah kamu baru menyedari yang kamu merasa kehilangan ini...
andai saya tiada..
janganlah ditangisi...
kerana saya yakin..kepergian ini mungkin mengajar kamu erti pengorbanan,kesetiaan serta mungkin membuat kamu menyedari kamu terlupa menghargai kehadiran saya..
cuma yang saya minta..
kamu relakan..
kamu redha..
kamu maafkan saya..andai gurauan tidak seindah kata..
kamu halalkn la makan dan minum saya...
saya disini mendoakan kebahagiaan kamu..
kamu..jangan bersedih andai saya tiada..
jangan bersedih andai saya hilang..tiada disisimu untuk menemanimu..
kamu....simpan semua kenangan kita..
terima kasih kerana memberi ruang dalam hati kamu buat saya...
kamu...relakan jika saya tiada....

3 comments:

Zamani said...

sedihnya.. :'(

Rizqi mumy said...

allah xkn uji hambanya jika kita xboleh hadapinya..tu yg buat sy lg kuat..

Zamani said...

bgusla macam tu :)