Thursday, June 16, 2011

santai @ teratai

halu2...
baru-baru ini aku telahmenghadirkan diri aku sendiri kat majlis postgraduate appretice managemnt iaitu majlis untuk bebebudak pengurusan utm..aku kan bekas pensyarah..dan aku mengajar memang kat fakulti pengurusan..hmm..actually banyak kenangan aku ngan mereka..memang sangat-sangat seronok..hmm..memang lah sedih meninggalkan mereka.tapi nak buat camna kan..saya sentiasa mendoakan kejayaan kamu semua.insyaallah..dah macam student kan?? haha..banyak kenangan dengan mereka ni sebenarnya..menjadi pensyarah mengajar aku untuk menjadi seorang yang lebih matang.mengajar aku untuk menjadi seorang yang penyabar dan juga mengajar aku menjadi seorang yang bertanggungjawab..aku kan umur sewaktu menjadi pensyarah..22 tahun gitu..student pula..de yang lagi dewasa dari aku..aku ingt lagi..aku selalu buli bebudak ni..masuk clas pure2 mara..okehh..aku memang xpenah mara..bley plak bbudak ni ketawa bile aku mara..puncenya ak mang xbley nk mara..xde tokoh..huhu..tapi memang banyak kenangan ngan mereka ni..sampai pp aku ni,mang selalu la jd mangsa mereka dok tiom2..aku sangat sayang students aku..sangat2.. sampai bile2pon,aku takkan lupekan kenangan yang ade dengan mereka..

No comments: