Tuesday, July 2, 2013

Masuk wad

Salam..
Maafla.agak lama masa yang diambil untuk post cerita.sebenarnya mood dah ke laut sebab tak sihat.super duper bosan ni..
Oklah..mari kita sambung.hari pertama di wad.doktor pakar buat scan.kemudian jumpa doktor bius pula.bagi penerangan semua.ok..puasa.jangan tak puasa.buat pengetahuan..aku tak makan sangat pun lauk hospital.aduii..bukan berlagak.tapi tekak memang tak boleh terima..jadi..memang aku dah puasa awal..
Lepas maghrib doktor bagi ubat untuk tidurkan aku..pukul 4 pagi nurse kejutkan aku.awal betul.operation aku pukul 10 pagi camtu..layankan jela kan.dah siap-siap.rehat la kat katil.pukul 7 pagi.ada beberapa orang doktor datang check aku lagi.sebab darah kurang kan..
Dalam pukul 11.30..nama aku dipanggil oleh jururawat untuk standby..tuhan je yang tau..aku ditolak ke dewan bedah..pukul 2.30 aku ditempatkan di icu.. Dalam pukul 3 aku ditolak ke katil aku semula
Hmm..kat sini la segalanya bermula.aku hanya minum air.tapi aku muntah..muntah tanpa henti.aku rasa sakit sangat..aku rasa sejuk sangat.walaupun orang rasa panas...
........bersambung


No comments: