Wednesday, July 3, 2013

Anak ku

Salam..
Entri ni sekadar untuk meluah perasaan..
Hmm..tiap kali aku pandang muka anak aku ketika tidur..aku rasa tenang sangat.syukur alhamdulillah.rizqi anak yang kuat.yang sangat memahami mama dia..
Bila aku tatap muka anak..aku rasa bersyukur sangat sebab kelahiran dia mudah.sakit perut nak membuang je..syukur sangat sebab allah swt bagi aku peluang untuk tatap muka anak aku.jaga anak. Walau lepas aku melahirkan anak aku..aku mengalami komplikasi yang agak teruk.siapa sangka kan..alhamdulillah..
Lepas anak dah masuk 4bulan..sekali lagi aku diuji.dengan penyakit yang lain.berjauhan dengan anak.melalui pembedahan.mengalami komplikasi..dimasukkan semula ke ICU. Ntahlah..masa komplikasi kedua..aku dah hampir hilang nyawa.sebab doktor dah tak boleh kesan nadi..teknan darah.semua error..aku betul2 hampir mengaku kalah ketika itu..aku cuma berdoa pada allah supaya beri aku peluang lagi.demi anak dan suami aku..doa aku dimakbulkan allah...dan sekarang pula..setiap kali aku bangun..aku akan pitam.pandangan gelap.kaki mula rasa lemah..buat pengetahuan.aku pernah 3bulan tak dapat berjalan.berkerusi roda..allah beri lagi aku dugaan.aku tau aku kena kuat.demi anak dan suami..serta keluarga tersayang..

No comments: