Thursday, January 19, 2012

Universal studio..here i come..

hye..baru je mengkopakkan diri beli tiket dan tempah hotel..ni derma pulak duit nih..tak la..actually sedang covert duit rm ke dollar..hadui..garu kepala la nak shopping..lain la kalau duit kita tuka ke rupiah or baht..kaya mokcik..hihi..oleh sebab cuti aku dah tentu-tentu release, sekarang ni aku tengah tergolek2 atas tilam sambil buat sikit kerja..sebabnya, aku nak bagi task kat staff..so,walau aku cuti,kerja aku takde nak menimbun okeh..just balik after cuti aku akan tanya progress dan akan update la pape yang patot..berdedikasi kan??clap..clap hand..hihi.. apesal title itu?? ya..pukul6 petang nant..aku akan ke sana..over da see okeh...my money,my leave..who cares??? wahh..bongkak riak takabur..pakej kau..hihi.actually ade je makhluk allah yang sering pertikaikan..aku nih asyik bercuti je..asyik travel je..hello..aku travel,guna duit aku kan,guna cuti aku kan..tak menyusahkan sesapa kan??aku siap buat kerja aku sehabisnya untuk tak bagi kerja pending..aduhai..sabar jela..bulan 3 pula akan g island.bercuti jela kan..so,universal studio..nantikan kedatangan ku...bulan 6 nak plan pegi mana pulak ye??

No comments: