Wednesday, April 6, 2011

off to...

salam...
masih igatkah debaran yang berlaku sebelum ini..
kat fb pon aku da wat status..yang aku takot..pukul 4 petang..hmm..terjawab sudah..
tak pela..aku da cuba sedaya upaya...
akhirnya..semalam aku dok pk..bermesej dengan kak ipar..aku decide..
malam ni..so..aku akan meng"off"kan diri aku  ke mana..wat pe..harusla rahsia kan..
aku hope semua doakan yang terbaik untuk aku..
insyaallah,panjang umur..
minggu depan maybe da leh semula kembali berblogging...
doakan untuk aku ya...
pada kawan2,aku tak akan off hp lg..aku xnk semua risau..
juz maaf kalau aku tak dapat reply msj or jwb call...
bukan aku sengaja ya...
dan jika ada kesalahan yang aku penah lakukan..maafkan aku ya..doakan untuk aku ya...
sekian....

1 comment:

arekymz said...

kitorang sentiase ade kat blakang cik.
:)