Sunday, April 10, 2011

allah masih menguji

salam
alhamdulillah..masih lagi berpeluang bernafas dan menyedut udara di bumi allah ni..
pemergian aku bukanla atas sebab membawa ati yang terluka..tidak..hati aku telah lama sembuh..sembuh dengan cara aku sendiri..
aku pun tak tau macamna aku boleh decide terus cam tu kan..tap biala aku je yang tau.yang pasti, 28 hb ni..aku harapkan keputusan yang baik..aku tau allah takkan uji aku or family aku kalo kami xkuat..tapi aku harapkan keajaiban..bantulah kami ya allah..terutama abah aku..abah terlalu tabah mengahdapi dugaan mu..abah mahu aku sentiasa ada depan matanya..permudahkanla urusan kami..permudahkan la segala proses ** pada 28hb tu nanti..

2 comments:

eyida said...

semoga dipermudahkan urusan awak..
aminn...

Rizqi mumy said...

amin..tima kasih ya