Thursday, March 21, 2013

Kuatkah aku

Salam..lama menyepi..maklumla sibuk dengan projek EIA yang kena bentang..sibuk buat TOR atau term of reference kata orang putih ya.
Bergelar ibu dan pelajar..aku rasa aku tak cukup kuat.menahan kantuk.boleh je en suami jaga tapi aku pula risau sebab dia kerja jenis merata.aku terpaksa tahan mengantuk.kemudian ke kelas.dengan tugasan.aku akui kadang-kadang aku tertekan.sebab aku tak dapat nak fokus pada kerja.tugasan yang lain.tanggungjawab sebagai ibu dan isteri.sumpah.aku tabik springg dengan ibu-ibu berkejaya di luar yang punya title prof or dr dengan anak 4 atau 5 orang.kagumm..
Tahu tak.kadang-kadang aku terpaksa berpura gembira sedangkan hati sedih.tak mungkin aku tunjukan muka sedih tu kat suami.nant dia sedih.sebab aku perlu sentiasa ada dan tersenyum untuk dia..sebab apa? Biarlah rahsia.aku harap kesihatan aku semakin baik supaya aku dapat jaga suami dan anak aku..dapat melihat mereka.bahagia..ya allah..perkenankan doa hambamu ini.jangan kau palingkn hati ku darimu ya allah..amin

No comments: