Thursday, October 6, 2011

geram

sakit hati betol..dahla semalam lik keja lewat..actually aku da abes keja 4.30,sementara tu g lepak kat departmnt laen borak-borak sampai kul5.30.. hihi..ok..sambung balik pada cerita geram ni..yela, balik kerja, 1 of my friend msj..ask bout reunion sekolah..giler tak gile..dahla aku yang kena uruskan event tu..kena cari balik 7 kelas bebudak sekolah aku dalam batch yang sama..sangat hangin..pastu pula..aku dapat sms..dari kakak sepupu yang use kereta aku..damn giler..keta aku xcident..ouh my red baby..memang rasa geram gile..yela..duet aku kerja tu..sedih pun ade..yela..aku sayang kereta tu..calar pun aku marah..inikan pulak buntut nye da kemek..bumper pon sama...so,aku terpaksa cuti hari isnin and selasa ni sebab nak uruskan benda2 nih..tensyen makkk...oklah..dah lewat..esok akan berangkat pulang slepas waktu kerja..babai

No comments: