Tuesday, October 8, 2013

Perasaan

Salam.. Full lab report dah keluar.alhamdulillah.kesihatan bertambah bagus.tapi tak boleh gembira sangat.setakat ni doktor cakap ia bukan kanser but it might boleh jadi.sebab ia boleh attack bila2 masa je.so..should i happy with dis news atau sebaliknya..
Bagi aku..aku tak gembira. Sebab doktor ckp dia pun tak boleh beri jaminan dan doktor siap tanya berapa pain darah masuk..dan..doktor cakap..jika aku mengandung.besar kemungkinan ia akan attack aku semula.hmm..
Aku nak mengandung lagi..sangat..rindu masa mengandung rizqi tapi doktor cakap sgt risiko kat aku..
What should i do?? Berserah pada yang maha kuasa..Sekarang ni aku nk fokus kat thesis.tak nak benda ni menyebabkan mood aku ke laut atau ke sungai.. Serius..aku taip ni pun langsung tak de mood.aku nk rehat..otak perlu rehat.inshaallah..nak ke penang utk release tension dan kerja di jakarta.semua tu kalo xde aral la ye..ok..nak basuh baju 3 trip.demm..i need bibik!! Hehehe

No comments: