Friday, June 14, 2013

Masuk wad

Salam..ahad lepas..9 jun aku pagi2 lagi dah masuk wad.duduk di katil AcUTE.. Sabar jela..sangat bosan.dapat la kawan sebelah katil.akak tu tak biasa kot.mungkin sebab tengok aku rilek je..memang rilek.padahal..allah je yang tau.sedih berpisah dengan suami dan baby rizqi..
Oleh sebab aku dah banyak kali berkampung atau senang cerita masuk wad banyak kali.. Sebenarnya boleh je buat siri2 ni..ni kira siri 1 ye.yang lepas2 tu aku tak nak cerita.yang ni aku cerita sebab dahla takde simptom.tau2 aku ada penyakit ni..
Aku ni jenis degil.doktor suruh rehat.aku pegi jalan2..main game.online la.tak reti duduk diam.doktor periksa.darah aku rendah.aku dah..wut..habislah aku..ada cerita lagi.sabar..jadi dokter ambil keputusan tidurkan aku.hah kau..nyeyak..rasa tak nak bagun..doktor..pliss..tidurkan i lagi.hehe..ok lah..nanti aku sambung lagi..masih sakit ni..adios..salam

No comments: