Sunday, June 24, 2012

Lumut perak..bukan lumut d batu

Salam..alhamdulillah..aku dan family in law dah selamat smpai ke lumut..esok pendaftaran pelajar baru..adik ipar continue study..alhamdulillah juga..allah makbulkan doa aku dan suami..aku akan cuba jaga diri sebaik mungkib..xboley stress dan xboley nak lasak2..doakan aku yer..checkin hotel dah selesai..shoping pon dah setel..sekarang ni sedang berehat sebab after maghrib family in law nak makan ikan bakar..aku smpai hari ahad..kalau sabtu..memang aku ajan booking hotel untuk family aku..sekali sbah tak dapat join..anum pulak dah balik rumah sewa dan intan pulak keja..farah pulak sekolah..tak pelah..walau hati ni rindu kat family..hati..bersabar ye..insyaallah kalau jadi g langkawi..singgah rumah dulu..kalau g kuantan.tak sure la aku ksn..abahh..rindu

No comments: