Friday, March 9, 2012

seorang isteri...antara kerjaya dan rumahtangga

alhamdulillah..25 febuari 2012,dengan sekali lafaz,aku sah menjadi seorang isteri kepada suami tercinta.melangkah ke alam rumahtangga..selepas ni mungkin akan buat blog baru kot..diari seorang isteri.hmm..antara kerjaya,aku tahu aku perlu buat keputusan juga nant.kerjaya dan rumahtangga..penin dan letih..dengan kesihatan pula sekarang aku rasa macam tak nak berpihak pada aku..sebelum kawin,aku demam teruk..sampai tak de masa nak updte pape pon..selepas kawin,masih demam yang teruk..honeymoon dengan ubat dan tempek coolfever..banyak perkara yang aku rasa aku perlu ubah..attitude aku..kesian suami..setelah hampir sebulan bercuti..isnin ni masuk office semula..mesti kerj dah mula banyk..sabar jela kan..lagi satu..ade 3 ekor kitten yang cumel kat rumh mak mertua..aku suke sangat tapi en suami tak bagi..plus mom in law pon..takot effect..hmm..cian kitten tu..so,this monday..selamat kembali bekerja ye..baju suami utuk 5 hari bekerja dah siap gosok plus baju dan tudung aku utk 5hari bekerja..... ok la..nant aku hapdate hunymon part 1&2 aku yer..
adios..bubye

2 comments:

arekymz said...

best la dah berkahwin..
hehe.
tahniah puan...
;)

Rizqi mumy said...

hehe..tenkiu akim..kamu ble lg?hehe