Wednesday, November 16, 2011

mqa officer

salam.. hye frens,  students n siapa-siapa jela yag sudi menjengah ye.. firstly, maafla sebab xdpat nak update selalu..sebabnye lappy sy sedang sakit..tuan lappy pon sedang sakit..olmost 1 week dah ni..xmau kebah2 ye..tapi tak pela kn..penghapus dosa..
alhamdulillah..saya dh dapat pengesahan jawatan..minggu depan akan mula lapor diri dan berkhidmat sebagai MQA officer..yang ni baru lah sepadan dengan cos yang diambil kat uni kan..hehe..
alhamdulillah..saya kira beruntung ambil cos kat uni dlu..walau xramai yg berminat dan sush (ni senior kat um yg ckp) saya berjaya habiskan study seawal 2thun stngah berbnding 3 tahun..kire awl habis la kn..alhamdulillah..saya juga xde masalah untuk menjadi pengajar serta kaunsellor sebab sy juga ade sijil..sijil or permit la..permit mgajar dr ministry of education, bwh kementerian pengajian tinggi.. alhamdulillah..rasanya selepas ni mungkin saya akan loyal dengan kerja sy ni..almaklumla..bakal memikul tanggungjawab yang lagi besar lepas ni. do pray for me ya..ok la..nk mngemas sebab nk g kursus..

sekian....

No comments: