Saturday, August 7, 2010

g2000 menjadi pilihan

oleh kerana xtiviti shopim cam xabes ag..so,dis week aku ngn en tunang decide naik ke kl..coz kat semban ni tllu kureng butik2 yang best utk dijelajah..so,mula2 plan ke midvalley..pastu ke ou or one utama..1st destination bila smpai mestilah ke muvie..penat kn drive.so,relax2 kn  minda b4 aktiviti penjelajahan bermula..so,g la que..nk tgok last airbender..ala..xtau btol or x aku eja..cte avatar tu..best..sgt suka..tu baru book 1..hope bley tgok ag yg lain2..b4 tgok muvie..harusla makan2 kn..so,we decide ke kfc je..mkn alas pewot..pastu nek ats..tunggu muvie+bli popcorn sgala bagai..after tgok muvie, we stad menjelajah..oleh kerana aku pon baru je sembuh dan xsepenuhnya..mest benti rehat la..sume butik aku masuk..dr levis smpai ke roul.padini smapai ke adidas..last2..yang menjadi pilihan aku mestila padini..kan aku ni regular customer kat padini tu+ ke G2000..org ckp G2000 nih mahal..bagi aku harga nya standard je..sebelum tu,harus singgah ke teppayaki..makan la...aku jus order jus epal..my en tunang yang mkn..sangat penat..en tunang bli new ring..kat stainless seel n jewelery..amek ko..org lain pkai cincin silver harga kokak2 pasar mlm dlmrm30..ni en tunang punye dlm200++ sebentuk..cincin kawen en tunang mayb akn aku tempah kat c2..insyaallah..hehehe...
ni tgok la antara sebahagian pic aktiviti  mase aku bershopim





No comments: